Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ .

                                         Johnny Depp 

 Έχω έρωτα με τους άνδρες οι οποίοι είναι Ινδιάνικης καταγωγής, μαλλόν αυτό εξηγεί το γεγονός πως είμαι τρελαμένη με τον συγκεκριμένο ηθοποιό. 
Εκτός από τη ωραία εμφάνησή του, εντυπωσιάζομαι από το ιδιαίτερο στυλ του, καθώς δε θυμίζει σε τίποτα, κανέναν άλλον ηθοποιό και καταφέρνει σε κάθε εμφάνησή του να είναι αυθεντικός, " Johnny you are unique ! ".

Ο κάθε ρόλος που έχει υποδιθεί είναι διαφορετικός και συνήθως είναι ο πιο alternative στη ταινία, εξωπραγματικός ή και μερικες φορές ο πιο αποκρουστικός, ( αν και πάντα παραμένει γοητευτικότατος! )
π.χ. Στη πρώτη του μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία ως Έντουαρτ στο "Ψαλιδοχέρης".

Ας δούμε λίγα πράγματα για τη ζωή του :
Ο αγαπημένος στις περισσότερες από εμάς Τζόνι Ντεπ, γεννήθηκε στις 9 Ιουνίου το 1963, στο Όνσμπορο του Κεντάκι. 
Είναι ιρλανδικής, γερμανικής και ινδιάνικης καταγωγής και  συγκεκριμένα απο την φυλή των Τσερόκι. Στην ηλικία των 16, παράτησε το σχολείο και στο εξής επιβίωνε κάνοντας ευκαιριακές εργασίες. Στις αρχές της δεκαετίας του '80
συνόδευσε έναν φίλο του στο κάστινγκ της ταινίας τρόμου "Εφιάλτης στο δρόμο με τις Λεύκες", όπου ανακαλύφθηκε ο ίδιος και πήρε τον πρώτο ρόλο.
Σημαντική ώθηση στην καριέρα του ως ηθοποιού, όμως, του έδωσε ο ρόλος ενός μυστικού αστυνομικού, στη τηλεοπτική σειρά "21 Jump Street". Μετά το 1986, αποφάσισε να αφοσιωθεί στον κινηματογράφο. 
Τον πρώτο του πρωταγωνιστικό ρόλο είχε στην ταινία "Ο παίδαρος".
To 1995 ξεκίνησε μια δεύτερη καριέρα ως μουσικός και κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με το συγκρότημά του, τους P, στο οποίο έπαιζε και ο μπασίστας των Red Hot Chili Peppers, ο Flea, για να υποστηρίξει τον φίλο του. Ωστόσο το άλμπουμ δεν είχε αξιόλογη επιτυχία.

Να σας πω την αλήθεια , τον προτιμώ ως ηθοποιό. Μου αρέσει να τον βλέπω βρε παιδί μου!

Εσάς, σας αρέσει ο Τζόνι Ντεπ ;
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΝΩΜΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!! 

ΦΙΛΑΚΙΑ
XxX

2 σχόλια: